3 km

jag sprang bara kanske 3 km sen tog jag bara helt slut... det fanns ingen energi kvar, ingen kraft. Jag sprang i ett försök att få luft, att kunna andas men jag tror inte att något kan hjälpa mig att andas utan att det gör så ont...

Jag vet att jag måste röra mig, måste komma ut... men jag vet inte om jag vill, jag vill bara sitta och inte göra något men om jag gör det då kommer tankarna, då kommer minnena... det spelar ingen roll vad jag gör, jag kan inte andas.

Jag kan inte andas, det gör så ont...

Kommentarer
Postat av: Josse

Alla tänker mycket på dig och längtar efter dig. Vi finns alltid här, det är bara att ringa oss!

Kramar,
Josefin coh Fredrik

2008-03-01 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0