skolan...

Jag var i skolan nu och träffade min lärare och klassen en stund. Det kändes... bättre än vad jag trodde, men ändå så avlägset. Kändes som så länge sedan jag var där och så avlägset att komma tillbaka. Jag sa i alla fall att jag skulle komma tillbaka v.12 och det är väl tanken...

Jag vet inte om jag klarar av att hålla ytan en hel dag, jag klarade knappt en och en halv timme. Det handlar egentligen inte om att jag tror att andra förväntar sig att jag ska klara det eller att jag ska vara stark. Inte ens jag förväntar mig det... och ändå så har jag den ytan och faller under. Varje sekund hotar ytan att spricka och när den gör det då faller jag...  

Kommentarer
Postat av: okänd men inte okänslig

Bra att du var i skolan!
Jag är säker på att INGEN förväntar sig att du ska vara som vanligt om det är det du menar med att hålla ytan.
Försök att vara i din gamla vardag, t ex skolan, mer och mer. Med eller utan yta! Ju mer du försöker desto mer tror jag att du klarar och att tillfällena du faller blir färre!
Ingen tror att det alltid är som det var och säkerligen vet din vardagsomgivning detta och kommer att finnas med dig i både med- och motgång utan att du vid varje tillfälle måste förklara hur du mår!
Jag hoppas att du klarar lite mer tid i skolan allt eftersom, och att du orkar träffa kompisar som "tar dig med" till en vardag!

2008-03-03 @ 11:12:15
Postat av: Jill

Jag var inte i skolan, på lektioner... jag var bara där och träffade min lärare... och sen klassen....

2008-03-03 @ 11:40:05
URL: http://ripminmamma.blogg.se
Postat av: Anton

Skönt att höra att du är stark och klarar av att gå till skolan. Du behöver inte vara stark inför någon, alla finns vid din sida. Ta hand om varandra, ta hand om Sandra. Ni är starka tillsammans.
Varma tankar.

2008-03-04 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0