...

" Part of me is fighting this

  But part of me is gone "

Kommentarer
Postat av: Eva

and a new part of you emerging ...

2008-04-06 @ 22:20:07
Postat av: Jill

Jag är inte så säker på det... tror bara den är borta.

2008-04-06 @ 22:34:33
URL: http://ripminmamma.blogg.se
Postat av: Eva

ja, en del blir nog aldrig densamma, men jag tycker mig se en sida växa fram i ditt funderande och i ditt sätt att hantera läget, något som sakta men säkert påverkar dina val positivt framöver och som leder dig vidare. Jag tror att du, som någon skrev tidigare, bygger upp en inre styrka av det du går igenom, som på lång sikt kommer att göra ditt liv rikare än det känns nu, just för att du vet vad du sätter värde på. Den delen av din personlighet som växer hos dig nu kommer att präglas av det du går igenom, samtidigt som den gamla goa Jill - som jag ju inte känner, men tar för givet att du var ;->
fortsätter att blomstra som aldrig förr!!!

2008-04-07 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0