Jag hatar honom

Ett halvår innan det går till domstol. Det är så orättvist... att han får leva vidare som vanligt. Visst kan man säga att han får leva med vad han gjort men det är bara skitsnack. Han får alla möjligheter att leva vidare. Han väljer att åka rakt ner, han orsakar olyckan och han får leva. Han får chansen till ett liv.

Han har inte förtjänat att få fortsätta... han borde ha dött där. Han borde ha dött och mamma borde fått leva.

Varför är det så orättvist? Jag hatar honom... jag hatar honom.

Kommentarer
Postat av: Siv

Jag förstår vad du känner Jill,men samtidigt så tycker jag inte att han är värd din (eller någon av oss andras) dyrbara energi.Det är bättre att lägga det på något annat bättre.Han har redan tagit alldeles för mycket från oss som det är.

2008-04-01 @ 16:43:48
Postat av: Emelie

Jag känner inte dig, du känner inte mig, och vi har nog aldrig träffats. Men jag vet vem din lillasyster är och vi har gått i samma skola.

Jag kan inte säga att jag vet hur det känns, för det vet jag inte.
Jag kan inte säga att jag förstår, för det gör jag inte.
Jag kan inte säga att allt kommer bli bra, för det kommer det kanske inte.
Jag kan inte trösta heller, för det går inte, det är omöjligt.

Jag vill bara säga att jag har läst igenom vartenda litet inlägg i din blogg nu, och jag gråter. Jag är ledsen och jag kan inte förstå. Hade jag varit din mamma hade jag varit stolt, riktigt stolt för att du har startat denna blogg för henne.

Glöm inte att komma ihåg allt det fina och vackra! Sköt om dig.

2008-04-01 @ 20:58:13
URL: http://www.emelieolausson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0