Likhet...

Många har sagt till mig, genom åren, att jag är lik eller mest lik min mamma. Jag har aldrig sett det, aldrig försökt se det. Nu försöker jag... men ändå så kan jag inte riktigt se det helt när det kommer till utseende, men jag ser ju att jag är mer lik mamma än pappa. Jag kan däremot märka tydligt hur lik jag är min mamma i mitt sätt att tänka och vara.

Jag kan se att jag är lik min mamma på många sätt... Nu mer är någonsin därför att jag letar likheter, letar efter saker i mig som gör att min mamma känns mycket närmre...

Kommentarer
Postat av: Eva

Häftigt ;.)
Du kommer säkert att snubbla över fler likheter när du minst anar det framöver - brukar vara så med åren - och i ditt fall kanske mer?

2008-04-13 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0