so this is xmas?

Eter oändligt mcket om och ännu fler men har vi nu klarat av en jul, varsin födelsedag och en jul. Det innebär att  vi bara har en födelsedag kvar i veckan... mammas.

Julen passerade, inte smärtfritt och inte enkelt men långt hemifrån, till slut och jag kan dra en lättad suck, åtminstone fram tills den 27. Men att julen passerat innebär också att ett nytt år närmar sig och med det följer den dag som jag fruktar mest: 1 årefter olyckan. 1 år sedan allt gick sönder och samtidigt som det känns så länge sedan så känns det så nyss. Trots att det känns som om en evighet passerat så kan jag inte förstå att vi snart levt ett år utan mamma och att vi ska leva så många fler.


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har tänkt mycket på er de senaste dagarna... sänder massor av kramar från andra sidan jorden.

2008-12-26 @ 02:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0