14.35...

2008-02-14   14.35

Det är en vecka sen nu och det är också den sista gången jag såg min mamma i livet.... den sista gången jag pratade med henne.

Hon satt i solen på restaurangen och jag åkte med PG och Malin och vi ropade hejdå.... om jag hade vetat att det var sista gången jag ropade hejdå till min mamma... sista gången jag såg henne i livet... sista gången jag pratade med henne....

14.35 sen åkte jag.... 14.35 sen träffade jag aldrig mer min mamma... 14.35 hörde jag hennes röst för sista gången, satt jag bredvid henne för sista gången, pratade jag med henne för sista gången....

jag sa hejdå som vanligt och en timme senare fanns hon inte mer....

Det gör så ont... jag går under... jag kan inte andas... hur ska jag kunna leva utan mamma???????

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tänker på dig, det gör vi alla. Du är ständigt i våra tankar. Ring mig om du vill prata, eller om det är någonting, som igår.

Kramar

2008-02-21 @ 15:48:54
Postat av: Frida

Jag tänker på dig! Ring när du känner för det, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är. Jag träffar dig när du känner att du orkar, var rädd om dig.

Kramar

2008-02-21 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0