...

Jag är rädd för att gå och lägga mig idag. Jag är rädd för att somna. Jag är rädd för att morgondagen ska komma fortare. Jag är rädd för att jag vet imorgon är sista gången jag ser min mamma någonsin.

Även om det inte känns eller luktar som min mamma... så ser det ändå ut som min mamma och det är sista gången jag ser henne. Jag har sett henne nästan varje dag av mitt liv och imorgon så är det sista gången jag ser henne. Efter imorgon så kommer jag bara se min mamma på bilder och i minnen.

Jag vill inte att imorgon ska komma... bilder och minnen är inte min mamma. Jag kan inte vara nära bilder och minnen, jag behöver min mamma på riktigt...

Hur ska jag kunna leva mitt liv med bara minnen och bilder? Utan min mamma, min älskade mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0