börjar om

image9

Jag vaknar på morgonen och allt börjar om... tomheten, sorgen och saknaden efter mamma... vill bara ha tag på en expressen.... det gör så ont, så fruktansvärt ont.

Det känns bra att Josse och Fredrik kommer och att de andra kommer sen i v. Det känns också bra att de kommer läsa tidningarna.

Vi har bestämt oss för att när allt lugnat ner oss ska vi skaffa en hund antingen en mellanschnauzer eller amerikansk cocker spaniel för det var mammas favorithundar. vi har redan döpt den:mimmi...

Mina kusiner kallade alltid mamma mimmi.

Jag ska försöka ta tag i mitt liv och jag ska prova balklänning med min moster på onsdag....

Min syster har även en bilddagboken där hon skriver av sig, besök gärna henne: http://two.bilddagboken.se/

HUR SKA JAG KUNNA LEVA?????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0