expressen

imorgon kommer även expressen publicera en artikel med namn och bild på min älskade mamma.
image6

det känns bra på något vis.... eller inte bra för det blir det aldrig igen... men bättre än anonymt.

det känns bra att folkl ständigt är här... Julia och Lena åkte precis och snart kommer nog PG och Marie... det änns bara så jobbigt att Jessi är så långt bort... jag kan nog inte prata med någon som jag kan med Jessi som växt upp med min mamma. Det har ju Malin också gjort men det är ändå Jessi jag är närmst med...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan gumman
Vill bara säga att jag tänker på dig och er hela tiden, och tala om för dig att jag läser här.

Ring mig när du vill!

Massor med kramar

2008-02-17 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0