mamma

Det var värre... så många, många gånger värre än vad jag kunnat föreställa mig, än vad de förvarnat om.

Jag förstod att hon inte skulle se ut som vanligt eller som på sjukhuset i Zell am See... men det här... det var så overkligt, så hemskt. Det såg inte ut som, kändes inte som mamma.

Jag vet att det var hon som låg där och jag älskar henne så högt... men det såg inte ut som min mamma, min älskade mamma.

Det här var bara något avslut och sista gången jag verkligen såg min mamma var på sjukhuset efter olyckan... det här var något annat.

Jag var bara inne en kort stund... det var inte den bilden jag vill ha av min mamma, det är inte den bilden jag kommer ha... men jag klarade bara av att att stå där några minuter....

Mamma, jag älskar dig och du kommer alltid finnas med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0