om man hade vetat...

Tänk om jag hade vetat för en vecka sen vad som skulle hända 16 timmar senare... tänk om jag hade vetat att vi skulle tvingas gå igenom allt det här.

När jag körde hem och vi pratade om boendet slog det oss hur overkligt det är att vi ens har det samtalet... hur overklig hela denna fruktansvärda situationen är...

En annan sak som kom upp var min morfar... det fanns inga alternativ i den frågan. Jag kommer att träffa honom på begravningen, men sedan vill jag inte ha någonting med honom att göra.

Jag älskar dig mamma, alltid.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Älskade Jill
Det är tur att man inte vet vad som ska hända. Då skulle man inte våga leva alls. Jag tänker på Er hela tiden, tror jag förstår lite hur Ni känner Er och vilka olika faser Ni går igenom. Kram till dig och krama Johan och Sandra från mig.

2008-02-21 @ 06:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0