snälla...

Jag tänker ofta nu att om det hade hänt någon annan så hade jag bara hållt min mamma så hårt och varit så tacksam att det inte var jag och värnat så om alla stunder jag fick med henne ännu mer än vad jag kanske gjorde...

snälla gör mig den tjänsten, bråka inte om småsaker och kom ihåg att livet är bräckligt... värna om den tid ni får med alla runt omkring er...


Mamma, du kommer alltid finnas för mig och det gör så ont att jaginte kan leva mitt liv med dig... Älskade mamma, varför?!

Kommentarer
Postat av: Christoffer L

Beklagar verkligen sorg. Tänker på dig, tänker på hur det är att mista någon som står en så nära men jag förstår att jag aldrig kommer begripa hur det är eller hur du känner. hoppas du börjar må lite bättre nu och att vi får se dig i skolan igen.

2008-02-20 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0