5 månader

Jag kommer aldrig att förstå eller acceptera att jag aldrig mer kommer träffa mamma. Jag kommer aldrig förstå eller acceptera att en människa kan finnas där ena sekunden, med alla tankar, minnen och känslor, och sedan vara borta i nästa sekund. 

I morgon är det 5 månader sedan jag sa hejdå för sista gången, 5 månader sedan vi låg där i backen, 5 månader vi satt där på sjukhuset. 5 månader utan mamma, början på en evighet....

När jag ser tillbaka är det minne som är starkast det av den sekund då jag insåg att det var över, att min mamma inte fanns mer och att livet aldrig skulle bli detsamma.

När de senaste 5 månaderna kännts som en evighet.... hur ska jag klara ett helt liv??

Kommentarer
Postat av: lina

hej vill bara säga att jag verkligen beklagar det som hänt :( om de är något kan du snacka med mig [email protected] kramar om dig

2008-07-17 @ 01:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0