...

Jag ska försöka träna... försöka... jag har ingen energi alls, jag tar slut på ingenting, jag sover dåligt. Jag orkar inte med det här, med allt. Jag orkar inte utan mamma.

Igår var jobbig. En månad efter olyckan, en vecka efter begravningen och samma dag som Expressen använder bilden vi gett dem, placerar den på framsidan och vi vet ingenting. Min mormor tvingas se den i affären och vi hade ingen aning om vad som stod. De hade inte skrivit någor fel men vi ska inte behöva se det helt plötsligt i affären utan förvarning.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Godmorgon på dig, sovit gott inatt?

2008-03-15 @ 09:59:56
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Eva

Gulle-dej, som tänker på din mormor och din familj!

2008-03-15 @ 10:44:13
Postat av: Josse

Men det är starkt av dig att försöka, gumman. Det är det som räknas... Massor av kramar!

2008-03-15 @ 13:37:11
Postat av: Anonym

jättebra att du ska försöka träna Jill.
Kram på dig!!

2008-03-15 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0