en dröm

Jag drömde om mamma. När jag har drömt om mamma innan har det varit som om olyckan inte hänt, hon har varit en naturlig del. Men inte nu... i drömmen visste jag om olyckan, sjukhuset, begravningen allt... men ändå hade hon kommit tillbaka... ändå fanns hon där.

Jag brukar inte drömma om mamma. Jag vill men samtidigt är den väldigt jobbigt att vakna upp igen, väldigt jobbigt att komma ner till korten för drömmen är en påminnelse om allt, om att mamma inte finns mer, om att de stunderna i drömmen är de enda gångerna hon finns precis bredvid mig och det känns nästan som på riktigt för den stunden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hamnade på denna blogg av en slump. Jag vet ej vem du är men jag har läst och vill bara lämna ett fotspår. En enorm tragedi för dig och din familj. Jag beklagar verkligen och förstår att sorgen är enorm. Men det är ett bra sätt att skriva av sig och på så vis bearbeta tankarna, fortsätt med det. Sköt om dig

2008-03-19 @ 11:02:03
URL: http://emelieklarsson.blogg.se
Postat av: Nathalie

Beklagar verkligen.
Du kanske inte tror på övernatruliga saker, men det kanske skulle kunna vara så att din mamma besöker dig genom drömmarna ?

2008-03-20 @ 22:10:32
URL: http://koohinoora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0