en yta

Det fungerar inte speciellt bra med skolan... det är alldeles för mycket och jag mår inte speciellt bra av allt. Men jag kan inte, vill inte, läsa i höst så jag måste ta mig dit och försöka åtminstone få ihop mina kurser.

Det spelar ingen roll vad jag gör, spelar ingen roll om jag pratar, spelar ingen roll om jag skulle le... det är bara en yta. Under den ytan faller jag, gråter jag, går jag sönder. Den ytan håller ibland men med jämna mellanrum spricker den.

Jag faller, jag gråter, jag går sönder.

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är ok att falla inombords i ditt läge! Prata på när du vill prata! Le, när du kan le! Kämpa, när du orkar kämpa! Det din mamma betyder för dig, det betyder du för andra i din närhet. De förstår sorgen du går igenom och att ytan kan svikta.

2008-03-20 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0