mamma

One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

image67

Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbar bild, Jill! Väldigt mycket Marie :)

2008-03-17 @ 13:02:41
Postat av: Siv

En ängel flög förbi,mot himelen så fri. Men hon lämnade sitt leende på vår jord, som en sol som värmer oss.
Vi ska alltid minnas Mimmis leende och känna all hennes värme hon hade till oss alla, men alldeles särskilt till dig Jill ,Sandra och Johan som hon älskade mest på denna jord.
Kramar i massor till er!!!

2008-03-17 @ 15:44:30
Postat av: Ida

Din mamma är väldigt vacker :)

Jag är ledsen för det som hänt. Jag är säker på att hon finns med dig hela tiden.

Kramar

2008-03-17 @ 16:35:42
Postat av: Ida

Jag tänkte också fråga om du skulle vilja ha en design till din blogg? Jag kan göra en till dig gratis med lite bilder på din mamma om du vill? Jag tycker att din blogg är värd det.

Du kan maila mig på [email protected] eller skriva en kommentar i min blogg om du vill. Skriv med vilka färger du vill ha.

2008-03-17 @ 17:17:37
URL: http://idamureen.blogg.se
Postat av: Eva

Märkligt egentligen, vad en mamma kan vara lik sin mamma, både till utseende och i sitt sätt att vara. Kanske inte i allt och hela tiden, men valda delar och med åren mer och mer. Sen föds en dotter, även hon lik sin mamma (vare sig hon vill eller inte, kan man tänka). I hur många generationer fortsätter det och vad betyder det? Hur mycket kan vi själva påverka det och vad väljer vi? Kanske ärver vi en del och samlar på oss det som vi tycker om och vill föra vidare, eller rent av behålla. Din mammas värme strålar mot oss alla! Den saken är i alla fall klar!

2008-03-17 @ 22:33:07
Postat av: Mickan

Eran mamma var mycket vacker.
JAg vet inte vem du är, men jag vet att du är stark, det vetjag. Du har klarat dig sålångt, så länge. Det första året är jobbigast att upleva utan den man förlorat. Jag vet att ni i familjen klarar det och stöttar varandra. Ni klarar det.
Jag vet själv hur det är att förlora någon nära och det är väldigt tufft men som sagt, ni klarar det.

Skulle du vilja prata med en okänd som har förlorat någon anhörig också.. kan ibland vara lite lättare att prata med någon man inte känner kan du skriva ett PM eller Gästboksinlägg på bilddagboken om du har, med din msn så lägger jag till dig.
MickanP.bilddagboken.se

2008-03-18 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0