Plötsligt.

Plötsligt en dag
något oväntat sker
och livet blir aldrg
detsamma mer


Kommentarer
Postat av: SIV

Så sant, så sant.
Men det är väl tur att vi inte alltid vet vad som väntar runt hörnet.
Men det är ju som tur inte bara tråkiga saker som förändrar våra liv,det kan ju även vara positiva saker.Kram på er!!!!

2008-03-26 @ 22:14:52
Postat av: Klara

Det som hänt är hemkt. Det du går igenom är kanske ännu hemskare. Livet i sig är hemskt. Men man kan inte bara se ena halvan på cirkeln. En dag vaknar du och förstår att du inte är på samma plats som nu. Du kanske har börjat en ny utbildning/skola eller längre fram vaknar med en person du älskar och även du kanske har barn. Livet är svårt att föreställa sig när man är ung.

Jag vill att du skall klara detta! Du skall vinna över dehär! Jag tror på dig och din familj!

2008-03-26 @ 22:44:16
Postat av: Josse

Jag tänker på dig gumman, och jag tror att du kommer kunna ta dig vidare. Så småningom, men det måste få ta den tid du behöver.

Jag har inga pengar på mobilen, men GRATTIS till körkortet! Bra jobbat!

2008-03-27 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0