ångesten

Imorgon är det 3 månader.
För 3 månader sedan var vi tillsammans och nu kommer jag aldrig mer träffa henne. Nu finns hon inte mer.
Jag gick till graven idag. Jag bara stod där och kunde inte förstå att det var min mammas grav...

Jag har sån ångest inför studenten och inför flytten... Jag vill inte springa ut när min mamma inte står där. Studenten skulle ju vara en bra dag, nu är det en jobbig dag som jag ser på med så blandade känslor och jag vill verkligen inte flytta från Mölnlycke. Det är jobbigt att flytta från lägenheten men det är ingenting mot att flytta härifrån. Vi har inte ens bott här så länge... men jag gillar Mölnlycke och här är min mamma begravd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0